salam~ ^^
nak buat ape yeh pada 10/01/11?? xkan nak buat 0re0 ciskek lagi! tekak ni rase nak try sesuatu yang baru jek..
ermm,kene amek mase dulu untuk bl0g walking cari resepi baru...ngehehe~ :D
ilalliqa'~ ^^
p/s: taun ni da xdapat adiah dri kawan2 tersayang~s0b3..T_T
8 comments:
beli la BR ice cream cake. best! *splurge untuk diri sindiri. hehehe* tapi kalau buat together2 dengan mak mungkin super duper best. so, happy blog walking!! ^^
ps: 10 hb 1 ada apa? aku tau tu tarikh rasis start kerja je :) *kidding* jangan marah future birthday girl~!!♥♥♥
try masak chicken cordon bleu pulak chef faz. pleaseee....
spagetti tuna. huh. buat macam biasa tapi dagingnya kau gantikan dengan tuma cili dalam tin tu.
xira: BR ice cream cake??bunyi nye p0n da meleleh 2..tapi aku rase nak buat sesuatu yg dari air tangan sindiri jek!hihik..*bkn air basuh tgn*
ps: 0uh,bnde ni p0n mnjadi jgk kat bl0g ek? <3 baru tau~hehe..
syahmi: err..ape 2?blei bagi resepi chicken cordon bleu 2 x?haha..cam seram jek nk cube..XD
ja'a: haa,penah denga gak..sedap ek! blei try gk 2..
oreo lagi -.-"
gile promote~~~~~~!!! haha
pakcu: muak k0t~X)
milah: itu hanya sekadar sampingan~~~~XD
have you seen this?http://milahhasan.blogspot.com/2011/01/23.html
Post a Comment