06 January 2011

# kelainan~


salam~ ^^



nak buat ape yeh pada 10/01/11?? xkan nak buat 0re0 ciskek lagi! tekak ni rase nak try sesuatu yang baru jek..
ermm,kene amek mase dulu untuk bl0g walking cari resepi baru...ngehehe~ :D




ilalliqa'~ ^^



p/s: taun ni da xdapat adiah dri kawan2 tersayang~s0b3..T_T

8 comments:

xiraburkhan said...

beli la BR ice cream cake. best! *splurge untuk diri sindiri. hehehe* tapi kalau buat together2 dengan mak mungkin super duper best. so, happy blog walking!! ^^
ps: 10 hb 1 ada apa? aku tau tu tarikh rasis start kerja je :) *kidding* jangan marah future birthday girl~!!♥♥♥

Syahmi said...

try masak chicken cordon bleu pulak chef faz. pleaseee....

Unknown said...

spagetti tuna. huh. buat macam biasa tapi dagingnya kau gantikan dengan tuma cili dalam tin tu.

FaSt FuRiyes said...

xira: BR ice cream cake??bunyi nye p0n da meleleh 2..tapi aku rase nak buat sesuatu yg dari air tangan sindiri jek!hihik..*bkn air basuh tgn*
ps: 0uh,bnde ni p0n mnjadi jgk kat bl0g ek? <3 baru tau~hehe..

syahmi: err..ape 2?blei bagi resepi chicken cordon bleu 2 x?haha..cam seram jek nk cube..XD

ja'a: haa,penah denga gak..sedap ek! blei try gk 2..

Pakcu Sofi said...

oreo lagi -.-"

milah hasan said...

gile promote~~~~~~!!! haha

FaSt FuRiyes said...

pakcu: muak k0t~X)

milah: itu hanya sekadar sampingan~~~~XD

milah hasan said...

have you seen this?http://milahhasan.blogspot.com/2011/01/23.html